OCMN - Events

Voor het organiseren en managen van b2b events

Events

OCMN Events organiseert op professionele wijze haar eigen evenementen én zakelijke events voor de bedrijven in het netwerk. Dit met een constructieve campagne-matige aanpak.

Denk hierbij aan de maandelijkse OCMN netwerkconferenties, de vitaliteitsevenementen, de walk & talk events etcetera. Onze eventorganisatie is gespecialiseerd in zakelijke evenementen en is deskundig in de uitvoering van een waardevol event, waar gasten op plezierige wijze op terugkijken. Kom gezellig een kop koffie bij ons drinken en dan kijken we graag wat we voor je kunnen doen!

Voor meer informatie of afspraak, stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Een succesvol evenement is een beleving die indruk achterlaat.
Of het nu het jaarlijkse relatie-event is, het jubileumevent, een personeelsbijeenkomst, een symposium, een productpresentatie of productlancering, het medewerkersfeest, de opening van het nieuwe hoofdkantoor, een inhoudelijk congres of de kick-off van de nieuwe strategie is, het zijn allemaal hoogtepunten waar veel mensen verwachtingsvol naar uitkijken.
Bij de organisatie van een evenement komt veel kijken: marketing, affiches, aankondigingen, uitnodigingen, reserveringen, kaartenverkoop, parkeergelegenheid, garderobe, beveiliging, toiletten, catering, muziek, vermaak, geluidsinstallatie etc..
Als het moment daar is, mag het niet mis gaan.
OCMN Events gelooft in een campagne-matige aanpak, of het nou een éénmalig event of een reeks van evenementen betreft, die impact hebben op de bezoeker.

OCMN Events heeft de visie dat een evenement moet voortkomen uit het hart of de fundering van het bedrijf. Een locatie huren, een muziekband inhuren en bier en bitterballen serveren kan iedereen. Om impact te genereren is er meer nodig. Het is belangrijk dat het live moment een onderdeel wordt van een marketing en communicatiecampagne. Bij een campagne worden meerdere, vaak al bestaande, live ontmoetingen met elkaar verbonden door middel van een overkoepelend concept. Er wordt binnen het bedrijf naar de bedrijfsdoelstellingen en de marketing- en communicatiedoelstellingen gekeken om zo het evenement onderdeel te laten worden van een grotere strategische boodschap.