Huislabels

Voor iedere ondernemer en bedrijf op het kantelpunt van "te vroeg om extra personeel aan te nemen, te druk om het zelf te doen", biedt OCMN met haar huislabels de oplossing.

Met de huislabels kan je de expertise van de OCMN organisatie en specialisten, direct inzetten voor jouw bedrijf. Als netwerk organisatie zijn wij bekend met waar je tegenaan loopt met jouw bedrijf en activiteiten. Daardoor kunnen we vlot dagelijkse zaken zorgvuldig en deskundig per direct overnemen. Voor een uur, voor een dag, voor een moment of project? Gewoon per direct!

De kosten beperken zich tot de directe werkzaamheden. Geen doorlopende verplichtingen. Er kan worden afgerekend op basis van een vooraf aangekochte strippenkaart of achteraf op factuurbasis.

Tussen creatief ontwerpen en bruikbare publicatiebestanden zit een grote kloof. De OCMN Studio specialisten overbruggen deze kloof gemakkelijk, snel en zorgvuldig. Dat maakt het inzetten van OCMN Studio tot een succes.

Is het simpelweg nodig om bestaand materiaal "drukklaar" te maken? Dan is het OCMN Studio team in staat om direct voor opmaak en productie te verzorgen. Dat gaat vlot en praktisch. Van drukbestanden voor de beursstand die morgen moet staan, tot de catalogus die weken geleden al klaar had moeten zijn. Binnen het OCMN netwerk zijn velen je al voor gegaan. We kennen dit fenomeen al jaren. Met de praktijkervaring en kennis van de OCMN deelnemers is dat zo gedaan!

Is er de behoefte aan uniek grafisch ontwerp? Dan laat de OCMN Creative Director en zijn team alle creatieve inspiratie en vaardigheden los op jouw idee. Dat is een proces van "trial and error", overleg en gezamenlijke focus op wat bijdraagt aan het succes van jouw bedrijf.

De OCMN Design Studio staat onder leiding van Jasper Nijssen, Creative Director.

OCMN Events organiseert op professionele wijze haar eigen evenementen én zakelijke events voor de bedrijven in het netwerk. Dit met een constructieve campagne-matige aanpak.

Denk hierbij aan de maandelijkse OCMN netwerkconferenties, de vitaliteitsevenementen, de walk & talk events etcetera. Onze eventorganisatie is gespecialiseerd in zakelijke evenementen en is deskundig in de uitvoering van een waardevol event, waar gasten op plezierige wijze op terugkijken. Kom gezellig een kop koffie bij ons drinken en dan kijken we graag wat we voor je kunnen doen!

Voor meer informatie of afspraak, stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Ondernemerschap, bedrijfsvoering en juridische zaken zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.

Naast de mooie dingen van het ondernemerschap en zelfstandigheid, krijg je te maken met conflicten of procedures die thuis horen op het bord van een jurist. Met het huislabel OCMN Huisjurist zijn ervaren juristen, gemakkelijk bereikbaar.  Dit op de vakgebieden van:

Met ruim 25 jaar ervaring in de ICT kunnen wij ieder bedrijf volledig ondersteunen in de gehele ICT-behoefte. Ons netwerk aan specialisten zorgt ervoor dat wij op vrijwel elk ICT-vlak de juiste oplossing kunnen bieden.

OCMN Office Support ondersteunt ondernemers die ruimte voor groei vrijmaken door allerlei randzaken uit te besteden.

Denk aan het uitbesteden van routine- en bulk werkzaamheden zoals het beheren van het CRM, de database, visitekaartjes en contactgegevens invoeren. Of voor het nabellen van leads, het redigeren van teksten of het opstellen van nieuwsbrieven.
Geroutineerde OCMN medewerkers ondersteunen je graag en deskundig, tegen een aantrekkelijk tarief en gunstige voorwaarden.

Win, win, win voordeel
Het OCMN HR Management zorgt doorlopend voor personele bezetting voor het uitvoer van de werkzaamheden.  Dit vanuit maatschappelijk en sociaal perspectief door de inzet van herintreders en medewerkers op basis van onze status als Erkend Leerbedrijf. Daarmee creeren wij werkervaringsplaatsen voor gedreven mensen die net even die kans nodig hebben.

OCMN Office Support staat onder leiding van de OCMN Main Secretary, drs Nanette de Koning.

Voor meer informatie of het uitbesteden van werk mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Waarom een RvA?
De OCMN Raad van Advies is sinds 2019 actief om de groei van aan OCMN verbonden bedrijven te bevorderen.

Hoe ontstaan?
Deze RvA is ontstaan op basis van de jarenlange ervaring met netwerken die binnen OCMN is opgedaan. Opvallend daarbij is dat vele ondernemers regelmatig aangeven in contact te willen komen met ervaren, praktijkgerichte adviseurs en specialisten. Gewoon netwerken en vervolgens ontdekken wie goed aansluit bij de wens en behoefte van de ondernemer blijkt weinig efficiënt te zijn. Om op een solide basis te kunnen voorzien in gedegen advies- en ondersteuningstrajecten die aansluiten bij de groeiambitie van de ondernemer, is de RvA opgericht.

Wat is de werkwijze?
De OCMN RvA kenmerkt zich door een gestructureerde aanpak die begint met een uitgebreide intake. Met deze intake ontstaat een helder beeld van kansen, bedreigingen, sterke en zwakke aspecten die invloed hebben op de groei van de onderneming.

Het intake verslag wordt door de leden van de Raad van Advies beoordeeld en besproken. Vervolgens wordt er een voorstel gedaan voor op welke gebieden en met welke specialisten een groeitraject kan worden ingezet. Daarbij krijg je meteen inzicht in de benodigde investering in tijd en geld voor de optimale inzet van advies- en ondersteuningswerkzaamheden van de betrokken specialisten.

Voor het plannen van een intake gesprek met één van de OCMN Raad van Advies leden kun je een mail sturen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel 030 - 8770244

Het Internetgebruik groeit exponentieel. Door slim gebruik te maken van de huidige moderne webtechnieken, aangevuld met toegepaste online marketing, kunnen bedrijven groeien en zakelijke successen behalen.